Kenneth Solfjeld

Tlf.: 75057706/97135925 email: ksolfjeld@gmail.com

Jeg er født og oppvokst i Sandnessjøen på Helgeland. Har alltid vært fascinert av det visuelle, og begynte tidlig å tegne. Jeg kjøpte mitt første speilrefleks for konfirmasjonspengene i 1985, og ble umiddelbart bitt av basillen. Det var ingen vei tilbake. Etter 10 år i Oslo, Trondheim og Stavanger var jeg atter tilbake på Helgeland, og her har jeg vært siden. Naturen på Helgeland er fantastisk, og gir alltid inspirasjon og locations til nye motiver. I tillegg til naturbilder, tar jeg portretter, konsert/festivalbilder, og innimellom mere abstrakte ting.

Kenneth Solfjeld

mandag 4. oktober 2010

På tur med den billigste Nikkoren..

Børstet støv av en gammel Nikkor AF 50mm f/1.8D, som har ligget og støvet ned siden tidenes morgen. Det er Nikons desidert billigste, men kanskje et av de beste objektivene. En smule paradoksalt.

Tomskjevelen


Vi ruller ikke lengre..



Lovund og Træna


Eiabælgan

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar